محفل معرفی والی جدید فراه مختل شد
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...

محفل معرفی والی جدید فراه مختل شد

شهرفراه (پژواک،٥ثور٩١): محفل معرفی والی جدید ولایت فراه، حينيکه پولیس مانع توضیحات یکتن ازسخنرانان در مورد موجودیت فساد دربرخی ادارات محلی آن ولایت شد، مختل گرديد.

 محمد اکرم خپلواک والی جدید ولایت فراه، امروز(٥ثور) طى محفلى به اشتراک معین پالیسی ارگانهای محلی، مسوولین و جمعى از باشنده گان آن ولایت معرفى شد.

این محفل، زمانی مختل شد که حاجی عبدالسلام یکتن ازمتنفذین شهر فراه، از موجودیت فساد در ادارات شاروالی، گمرک وڅارنوالی این ولایت یادآورشد.

وى گفت که در ادارات یادشده، فساد اداری موجود است و اگر برایش وقت دهند، اسناد و مدارک ارائه می نماید.

اما آمرامنیت قوماندانی امنیه و پولیس موًظف، اجازۀ صحبت بیشتر به اين سخنران ندادند و موصوف را از ستیژ پایین نمودند.

هرچند درپی این وضعیت، والی فراه گفت که برای فرد مذکور اجازه صحبت دهند؛ اما با بلند شدن سایرشهروندان از چوکیهای شان، مجلس مختل گرديد و ختم جلسه اعلان شد.

محمد غوث ملیار آمر امنیت قوماندانی امنیۀ ولایت فراه، در مورد اینکه روی چه دلیل مانع صحبت فرد مذکورشد؟ به پژواک گفت: "اين فرد تکلیف روانی دارد و نخواستيم که بیشتر ازاين، مسوولین ادارات را توهین کند."

 همچنان نقیب الله فراهی سخنگوی والی فراه نيز پذيرفت که حاجی عبدالسلام، تکلیف روانی دارد و بدون اسناد و مدارک اتهام می بندد.

وی افزود که اگر وی اسناد و شواهد داشته باشد، مقام ولایت حاضر به بررسی اسناد دست داشتۀ او ميباشد.

با اينحال باشنده گان شهر فراه، اظهارات عبدالسلام را حقیقت میدانند.

عبدالوکیل عضوشورای شهروندان شهر فراه، با اظهار نارضایتی ازاین برخورد پولیس، به پژواک گفت: "پولیس خلاف قانون عمل نمود، اظهارنظر حق هرفرد است و آزادی بیان، مسئلۀ پذیرفته شده در قانون است."

وی علاوه نمود که عبدالسلام بدون کدام خشونت، از فساد در ادارات یاد آوری می نمود، و این مشکلی است که همه مسوولین بشمول رییس جمهور، موجودیت آنرا تأیید نموده اند.

وکیل افزود که در مورد اظهارات عبدالسلام چیزی نمی گوید؛ اما ادعای پولیس را که وی تکلیف روانی دارد، رد میکند.

وی گفت: "مردم از این برخورد پولیس، جداً متأثرشده اند و اگر مقامات ولایات، مانع چنین برخوردها نشوند، به مقا مات بلندتر دولتی شکایت خواهیم کرد."

یکتن از صرافان شهر فراه که عضویت شورای این شهر را نیز دارد، با خودداری از ذکر نامش به پژواک گفت که مردم، حاجی عبدالسلام را منحیث نماینده تعيین نمودند، تا صحبت نماید و حقایق را به والی جدید روشن سازد.

وی افزود که بهتر بود پولیس در مورد مداخله نمی کرد، تا عبدالسلام در مورد اظهاراتش ثبوت و دلیل ارائه می نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب